Vásárlási feltételek
Jelen vásárlási feltételek 2024. március 24. napjától visszavonásig érvényesek.
- A szolgáltató neve: Services Unlimited Kft
- A szolgáltató székhelye: 2120 Dunakeszi, Ábrahám Pál u. 59/1.
- A szolgáltató telephelye: 2151 Fót, Fehérkő u. 8/B..
- A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@hik-online.hu
- A szolgáltató cégjegyzékszáma: 13-09-165797
- A szolgáltató adószáma: 24696759-2-13
- A szolgáltató bankszámlaszáma: 11705008-29917400-00000000
- Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
- A szolgáltató telefonszáma: +36 30 211 0070
- A szerződés nyelve: magyar
A Hik-Online webáruház igénybevételének feltételei
A Hik-Online webáruház igénybevételéhez internetes szolgáltatás szükséges. A Hik-Online webáruház hét minden napján 24 órában elérhető.
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. Lehetőség van még Facebook vagy Google felhasználói fiókjával történtő belépésre is. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, GLS futárszolgálat, GLS csomagpont, GLS csomagautomata, MPL futárszolgálat, MPL Postapont, MPL csomagautomata, MPL postán maradó), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, SimplePay, Barion, Paypal, helyszíni bankkártyás fizetés, utólagos utalás, halasztott fizetés, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Kedvezményrendszer
Vásárlásának végösszegétől, gyakoriságától és egyéb tényezőktől függően visszatérő regisztrált vásárlóink és telepítők részére kedvezényrendszert alakítottunk ki, így termékeink árából meghatározott százalékot módunkban van engedni. Bővebb információért érdeklődjön valamelyik elérhetőségünkön! (E-mail: info@hik-online.hu; Tel: +36 27 632-733)
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyával történő fizetésre, PayPal, Barion, utánvéttel és személyes átvétel esetén készpénz, illetve helyszínen bankkártyával történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének és az utánvétes szállításra +650Ft-ot (nettó 512Ft + Áfa) számolunk fel minden esetben a szállítási díj mellett.
Halasztott fizetési nyújtására vonatkozó feltételek
1. Amennyiben a Vevő a Termék megrendelése során részletfizetési (halasztott fizetés) opciót választ, úgy az Eladó halasztott fizetést (a továbbiakban: „Halasztott fizetés”) nyújthat a magánszemélyként eljáró Vevő részére.
2. Halasztott fizetést a Vevő akkor vehet igénybe, ha prémium ügyfélnek (a továbbiakban: „Prémium Ügyfél”) minősül. A prémium ügyfélként való regisztrációt a Vevő kezdeményezi a Honlapon, amelyet követően az Eladó pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó partnere, az InstaCash Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1015 Budapest, Szabó Ilonka utca 22. Fsz. 2. ajtó, cégjegyzékszám: 01-09-377358, a továbbiakban: „instacash”) a Vevővel kötött szerződés alapján a Vásárló pénzügyi szempontú átvilágítását elvégzi a Vevő által rendelkezésre bocsátott számlainformációk, bankkártya- illetve egyéb adatok alapján. A pénzügyi szempontú átvilágítás lefolytatásával az Eladó Prémium Ügyfélként regisztrálja a Vevőt.
3. Halasztott fizetés min. 50.000 Ft, max. 500.000 Ft-os kosárméret esetén igényelhető.
4. A Vásárló a Termék megrendelése során nyilatkozhat arról, hogy a megrendelés során fizetendő vételárat Halasztott fizetés igénybevételével fizeti meg, melyet követően az Eladó és a Vevő szerződést köthetnek Halasztott fizetésre vonatkozóan. A Vásárló az Eladó által meghatározott, 3. pont szerinti összeg tekintetében vehet igénybe Halasztott fizetést.
5. A Halasztott fizetés feltételeit a Halasztott fizetésre vonatkozó szerződés tartalmazza.
6. A Vásárló a Termék vételárának azt a részét, amelyre a Halasztott fizetésre nem nyújt fedezetet, a Termék megrendelésével egyidejűleg, a jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően köteles megfizetni.
7. A halasztott fizetés kapcsán az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS, illetve MPL futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok
- GLS futárszolgálat
- GLS csomagpont
- GLS csomagautomata
- MPL futárszolgálat
- MPL postapont
- MPL postán maradó
- MPL csomagauromata
Kiszállítási idő
- Az aznap délelőtt 11 óráig leadott rendeléseket belföldön várhatóan 24 órán belül, a 11 óra után leadott rendeléseket várhatóan 48 órán belül kiszállítjuk a GLS szolgáltatásai választó ügyfeleink részére, amennyiben a termék raktáron van.
- MPL szolgáltatás választása esetén a megnövekedett logisztikai idő miatt csak 4-7 munkanap alatt tudjuk biztosítani a kiszállítást
- Amennyiben nincs raktáron a kiválasztott termék, akkor 10 munkanapon belül lehetőség szerint szállítjuk.
- Speciális esetben raktáron nem lévő termék szállítása több ideig is tarthat, azonban erről a megrendelőt minden esetben tájékoztatjuk.
Szállítási díjak
Amennyiben a termékre szállítási díj érvényes, úgy az alábbi árak érvényesek belföldön:
- GLS futárszolgálat: 1567 Ft+Áfa (bruttó 1990 Ft)
- GLS csomagpont: 1378 Ft+Áfa (bruttó 1750 Ft)
- GLS csomagautomata: 1378 Ft+Áfa (bruttó 1750 Ft)
- MPL futárszolgálat: 1567 Ft + Áfa (további 1252 Ft + Áfa közvetített szolgáltatás kerül felszámolásra)
- MPL postapont: 779,5 Ft + Áfa (további 1252 Ft + Áfa közvetített szolgáltatás kerül felszámolásra)
- MPL postán maradó: 779,5 Ft + Áfa (további 1252 Ft + Áfa közvetített szolgáltatás kerül felszámolásra)
- MPL csomagautomata: 779,5 Ft + Áfa (további 1252 Ft + Áfa közvetített szolgáltatás kerül felszámolásra)
Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása.
Az MPL feltüntetett árai a posta.hu weboldalán közzétett 2024.03.01-től érvényes díjszabás alapján készültek, átlag 5kg-os csomagsúllyal számolva. Ezen felül az MPL szállítás kapcsán felmerül egy további + 1.590Ft-os költség mely a postára történő csomag beszállítás adminisztratív és logisztikai költsége.
Ezt a többlet díjat a megrendelés alkalmával a szállítási mód kiválasztását követően a szállítási mód alatti egyéb közvetített szolgáltatás részben automatikusan hozzáadja a végösszeghez. Az MPL szállítási mód a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet kötelezettsége miatt kerül feltüntetésre.
Tekintve termékeink méret és súly szerinti sokszínűségét, nem tartoznak a díjmentes és kedvezményes árú kiszállítás hatálya alá a következő tételek:
- álló rackszekrények
- kábelek (dob) ami meghaladja az 30kg-ot
- akciós, egyedi áras termékek
- minden egyéb termék( pl nagyobb UPS,TV, Monitor,Led fal), ami meghaladja az 30kg-ot
Ezen termékek berendelése esetén külön értesítjük a várható szállítási díjról.
Nettó 50,000 Ft (bruttó 63,500Ft) feletti rendelést belföldön ingyenesen házhozszállítunk a GLS futászolgálat segítségével.
Utánvétes szállításra belföldön +650 Ft-ot (nettó 512 Ft + Áfa) számolunk fel minden esetben a szállítási díj mellett. Külföldre jelen pillanatban egyedi árszabás szerint szállítunk (kivételt képez pár környező ország, ahol ).
Tekintve termékeink méret és súly szerinti sokszínűségét, nem tartoznak a díjmentes és kedvezményes árú kiszállítás hatálya alá a következő tételek:
- álló rackszekrények - kábelek (dob) ami meghaladja az 30kg-ot - akciós, egyedi áras termékek
- minden egyéb termék( pl nagyobb UPS-ek), ami meghaladja az 30kg-ot
Ezen termékek berendelése esetén külön értesítjük a várható szállítási díjról.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződés iktatásra kerül, utólag hozzáférhető lesz.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Megrendelő - mint természetes személy - a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról ide kattintva.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@hik-online.hu).